Klienci bez dostępu do pieniędzy
Klienci mBanku, którzy chcieli zrobić przelew bądź wypłacić gotówkę muszą uzbroić się w cierpliwość. Z informacji portalu wynika, że mBank ma w tym momencie problem zarówno z działaniem strony internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Ta druga wiesza się po podaniu PIN-u do logowania lub uwierzytelnianiu za pomocą odcisku palca. Przez to nie działa też zatwierdzanie płatności kartą za pomocą aplikacji. Możemy natomiast potwierdzić, że działają same płatności mobilne.
Jak informuje portal, Pierwsze sygnały o problemach pojawiły się około 10:30.
Serwisy ładują się dłużej niż zazwyczaj
Telepolis informuje, że chociaż liczba zgłoszeń na stronie downdetector jeszcze nie przytłacza, to możemy potwierdzić, że mBank ma w tym momencie problem z poprawnym działaniem. Na ten moment nie wiemy, co jest przyczyną awarii i kiedy zostanie ona naprawiona. Użytkownicy mBanku muszą przygotować się przynajmniej na chwilowe problemy z działaniem usług.
Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość
Na stronie mBank nie ma na głównej stronie żadnych wyjaśnień. Dopiero jak klikniemy w zakładkę komunikaty, znajdziemy "suchą" informację:
"Możecie mieć problem z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Serwisy ładują się dłużej niż zazwyczaj. Pracujemy nad tym, żebyście mogli korzystać z naszych usług bez przeszkód. Przepraszamy i dziękujemy za cierpliwość."