Logo

i

Autor: Waldemar Skoczny/Super Express, Marek Kudelski/Super Express Carrefour i Biedronka masowo przeceniają towary. Polacy szukają oszczędności na zakupach

Carrefour i Biedronka masowo przeceniają towary. Polacy szukają oszczędności na zakupach

Drożyzna coraz mocniej doskwiera Polakom. Szukanie promocji i przecenionych produktów to już niemal codzienność milionów klientów. Carrefour zdecydował się na rozbudowę punktów z przecenionymi towarami i już podwoił ich liczbę. W podobne projekty inwestuje również Biedronka.

Drożyzna w Polsce. Carrefour przecenia więcej towaru

W 2022 roku popularna sieć marketów Carrefour otworzyła masę nowych punktów outletowych z przecenionymi produktami. W sumie w bieżącym roku powstało ich ponad 120, a obecnie w całym kraju funkcjonuje ich już ponad 155. Sklep postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i zadbać nie tylko o konkurencyjne ceny, ale też o atrakcyjność i szerokość oferty produktów non-food we wszystkich punktach. Dyrektor handlowy tych właśnie produktów w Carrefour Polska zapewnił w komunikacie, że teraz konsumenci będą mogli zrobić kompleksowe zakupy w niskich cenach.

Inflacja wymusza zmiany w sklepach. Biedronka inwestuje w punkty wyprzedażowe 

Ideę postanowiła wdrożyć także Biedronka, która słynie z niskich cen. W 2021 r. sieć poinformowała, że wprowadzi dziewięć punktów w siedmiu miastach, gdzie Polacy zrobią tańsze zakupy. Oprócz tego Biedronka oferuje Mobilne Outlety, które odwiedzają różne miasta w kraju. Są to naczepy wyprzedażowe o powierzchni 36 m2, mogące pomieścić do 15 palet towaru. Zawierają artykuły przemysłowe i gospodarstwa domowego w niższych cenach m.in. sprzęt AGD, meble, akcesoria, zabawki dla dzieci, niektóre produkty kosmetyczne oraz produkty chemii gospodarczej, jak również artykuły dla zwierząt.

Tańczące z Promocjami 19-05-22

Tańsze zakupy w Carrefour i Biedronka. Sklepy otwierają outlety

Outlety to punkty, gdzie potencjalni klienci mogą zakupić produkty w niższych cenach niż standardowo. Zazwyczaj do asortymentu należą produkty z końcówką serii, pozostałości po wyprzedażach czy serie próbne. Te najczęściej spotykane to artykuły do domu, artykuły sportowe, do ogrodu, różne tekstylia, a nawet sprzęty RTV i AGD. Klienci bardzo chętnie kupują produkty po okazyjnych, niższych cenach, a dzięki koncepcji sklepów Carrefour i Biedronka będą mieli możliwość, aby zaoszczędzić trochę pieniędzy w portfelach.

Lidl zamyka swój outlet

W 2021 roku Lidl zrezygnował ze swojego jedynego outletu w Polsce i zdecydował się go zamknąć. Istniał przez zaledwie kilka miesięcy. Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska poinformowała w tamtym czasie, że sklep outletowy zawiesił swoją działalność, jednak niewykluczone jest, że w przyszłości powróci do pomysłu i ponownie uruchomi placówkę. Nie jest znana natomiast przyczyna zamknięcia outletu, który cieszył się popularnością wśród klientów. Znajdowały się tam artykuły do gospodarstwa domowego m.in. akcesoria do domu i ogrody, sprzęt RTV i AGD, obuwie, dekoracje, meble, oraz odzież damską, męską i dziecięcą.

Sonda
Powiedz nam:

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze