Netto i Aldi wprowadzają limit sprzedaży cukru

Limity cukru w kolejnych sklepach. Najpierw Biedronka, teraz Netto i Aldi wprowadzają ograniczenia. Ile cukru można kupić?

2022-07-21 9:50

W sklepach zaczyna brakować cukru, a jeżeli już się pojawi, to w dużo wyższej cenie, dochodzącej nawet do 7 zł za kg. Wielkie sieci handlowe wprowadzają limity sprzedaży. Pierwsza na taki krok zdecydowała się Biedronka. Limit sprzedaży cukru wprowadziło też Netto i Aldi.

Limit sprzedaży cukru w Netto - ile można kupić?

Jak wynika z informacji serwisu Wiadomości Handlowe, po Biedronce kolejna sieć wprowadziła limity zakupowe na cukier. Limit na cukier w Netto jest taki sam, jak w Biedronce – do 10 kg cukru na jeden paragon. Ograniczenie będzie funkcjonowało do odwołania.

– W związku ze znacznie większym niż zwykle o tej porze popytem na ten surowiec, w części naszych sklepów można obserwować tymczasowe braki cukru. Ustawicznie je uzupełniamy, korzystając z zapasów centralnych, jak również zwiększając zamówienia u producentów w Polsce, a także nawiązując współprace z zagranicznymi dostawcami cukru – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Patrycja Kamińska, PR Manager sieci Netto.

Limit sprzedaży cukru w Biedronce

Ostatnio informowaliśmy o pustych półkach w sklepach Biedronki. W zależności od lokalizacji w Biedronkach brakuje różnych produktów. Raz jest to mleko, innym razem papier toaletowy lub cukier. Sieć tłumaczyła, że powodem braku zaopatrzenia były problemy logistyczne i jako pierwsza wprowadziła limit sprzedaży cukru.

– W celu zapewnienia dostępności do jednego z podstawowych produktów, jakim jest cukier, zdecydowaliśmy się wprowadzić od 20 lipca 2022 r. limit sprzedaży tego produktu - do 10 kg na jeden paragon – przekazał portalowi o2.pl Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej Biedronki.

Limit sprzedaży cukru - ile można kupić w Aldi?

Reglamentację cukru wprowadziła także sieć Aldi. Tu pojedynczy klient może kupić 5 kilogramów produktu - podaje portal wirtualnemedia.pl. - W sklepach Aldi wszystkie niezbędne produkty są dostępne dla klientów i dbamy o to, by nie brakowało im niczego podczas codziennych zakupów - zapewnia Luiza Urbańska, specjalista ds. komunikacji & PR w Aldi Polska.

„Pieniądze to nie wszystko” – Andrzej Hawryluk
Sonda
Przejmujesz się inflacją?

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze