Rossmann i Hebe będą miały konkurencje. W Polsce pojawi się nowa drogeria Azeta. Marka Azeta należy do sieci znanej z hurtowni i sklepów detalicznych w krajach bałtyckich, Europie Środkowej i Wschodniej, w Polsce ze sklepów Stokrotka. Spółka prowadzi drogerie internetowe w krajach bałtyckich m.in. Litwie, Łotwie i Estonii z sukcesem, już od 7 lat. Specjalizuje się w handlu przez Internet a chwali się szybkim tempem dostaw. Zapewnia, że zakupy zrealizowane w e-skepie w ciągu jednego dnia, a w Warszawie nawet tego samego dnia. Co klient dostanie w drogerii Azeta? Kosmetyki, suplementy diety, witaminy oraz artykuły dla dzieci, kobiet w ciąży i młodych mam ponad 100 marek. To bogaty asortyment, który na pewno zdoła konkurować z Rossmannem czy Hebe. Choć Azeta nie ma sklepów stacjonarnych a Rossmann i Hebe mają rozwiniętą sieć stacjonarnych placówek, to szybkość dostawy może okazać się wabikiem, który pozwoli pozyskać klientów. Plany właściciela marki Azeta są imponujące – liczy na to, że w Polsce osiągnie 20 mln zł przychodów.
Czytaj też: Ceny paliw na długi weekend!
– Szacujemy, że już w połowie lata uda nam się wypracować pierwszy milion ze sprzedaży, a do końca roku obroty Azeta.pl wyniosą 20 mln zł – powiedział Justė Levčenkaitė, prezes zarządu grupy Azeta, kierująca działalnością spółki w Środkowej i Północnej Europie.
Czytaj też! Rząd poluzuje kolejne obostrzenia!