Kolejna propozycja Burger King powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie gości, którzy dopytywali o kolejne roślinne opcje w menu restauracji – to rozwiązanie dla wszystkich, zwłaszcza dla tych którzy chcąc ograniczać spożycie mięsa, jednocześnie poszukują bezkompromisowego smaku. Roślinne nuggetsy na bazie soi, podobnie jak te oryginalne z kurczaka, są chrupiące z zewnątrz, a delikatne i soczyste w środku.
– W Burger King zawsze stawiamy naszych gości na pierwszym miejscu i stale szukamy możliwości zapewnienia im nowych smacznych alternatyw – podkreśla Zuzanna Kilar, brand manager Burger King Polska – Dlatego od dziś mamy szczególną przyjemność zaproponować naszym gościom restauracji BK w Polsce nuggetsy na bazie roślin. Ci, którzy mieli możliwość ich spróbowania i porównania z tymi z kurczaka, uważają, że są równie pyszne. Naprawdę warto to sprawdzić! – dodaje.
ZOBACZ: Maseczki, testy na koronawirusa i kwarantanna. Tak będą wyglądały wakacje 2021!
Kolejne sieci restauracyjne, także w Polsce, z sukcesem wprowadzają lub poszerzają swoją roślinna ofertę, a roślinne alternatywy mięsa trafiają do koszyków zakupowych co dziesiątego gospodarstwa domowego nad Wisłą. W parze z trendami konsumenckimi idą starania producentów, by jak najlepiej odpowiadały smakiem, teksturą i wartościami odżywczymi znanym produktom mięsnym. Holenderska marka The Vegetarian Butcher, która od lat pracuje nad roślinnymi zamiennikami mięsa, także w Polsce stopniowo zaznacza swoją obecność coraz mocniej.
– Dzięki coraz lepszej jakości i dostępności alternatyw mięsa, bardziej roślinna dieta przestaje kojarzyć się z kompromisami. Po debiucie w Niemczech, kolejnym krajem gdzie zaopatrzymy się w roślinne nuggetsy w Burger King jest Polska. To potwierdza potencjał rynkowy roślinnego jedzenia nad Wisłą i wyznacza kolejny krok milowy w coraz poważniejszym postrzeganiu roślinnego jedzenia, zarówno przez konsumentów, jak i branżę spożywczą – mówi Maciej Otrębski, strategic partnerships manager w kampanii RoślinnieJemy – W końcu, według danych Nielsen na koniec 2020 roku, wartość sprzedaży produktów roślinnych kształtowała się na poziomie 600 milionów złotych – zwraca uwagę Otrębski.
Roślinne nuggetsy dostępne są w całej Polsce od 13 kwietnia. Nowość Burger King wspiera kampania w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.