Paczkomaty InPost typu InDoor w Żabce
Od stycznia tego roku Żabka i InPost rozpoczęły pilotaż, w ramach którego w wybranych sklepach Żabka pojawiły się Paczkomaty InPost typu InDoor. Obie firmy deklarowały wtedy chęć rozwoju usług nadawania i odbioru przesyłek w wybranych sklepach sieci Żabka. - Paczkomaty zostały dostosowane do potrzeb sieci convenience tak, by w pełni uzupełniały portfolio oferowanych w Żabce usług.
Przesyłki InPost będzie można odebrać również w tradycyjnej formule przy kasie. Współpraca na największym operatorem logistycznym jest naturalnym uzupełnieniem udogodnień jakie Żabka dotychczas oferowała swoim klientom - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl w styczniu Wojciech Kądziołka, rzecznik InPostu.
Koniec współpracy
"W ostatnich dniach franczyzobiorcy Żabki zostali poinformowani o zakończeniu współpracy z InPostem" - podaje portal Wirtualnemedia.pl. Od 7 października zablokowana została możliwość nadawania i odbioru paczek InPost w Żabkach oraz w Paczkomatach na terenie sklepów sieci. Przesyłki skierowane do odbioru w sklepach Żabka lub do paczkomatów do 6 października zostaną obsłużone jak dotychczas.
- Zakończyliśmy program pilotażowy instalacji paczkomatów InPost w sklepach sieci Żabka i obie strony zdecydowały o braku kontynuacji współpracy - poinformowało portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Żabki. Detalista zapewnia, że zgodnie ze swoją strategią biznesową zamierza "dalej rozwijać segment usług convenience dostępnych w sieci Żabka, także tych związanych z odbiorem i nadaniem paczek". Klienci sklepów Żabka nadal mogą nadawać i odbierać przesyłki w sklepach w ramach usług Poczty Polskiej i DHL.