Planowanie zbilansowanych posiłków dla całej rodziny nie jest łatwe. Obecny styl życia, brak czasu i częste wybieranie gotowych, przetworzonych posiłków sprawił, że eksperci ostrzegają przed plagą otyłości zarówno wśród dzieci jak i dorosłych. Z prowadzonych badań wynika, że aż ok. 90 proc. dzieci żywi się nieprawidłowo, przyjmuje nadmiar kalorii, spożywa za dużo tłuszczu, cukru i soli oraz za mało witamin oraz wielu innych cennych składników pokarmowych. Nawyki nabyte przez dzieci mają istotne znaczenie w ich późniejszym życiu. Lidl właśnie z te okazji, razem we współpracy z NCEŻ wydał nową książkę. To kompendium wiedzy, o tym co jeść, dlaczego i jak to robić.
Zobacz również: Poczta Polska pośrednikiem między państwem a społecznością lokalną
Nowa książka przygotowana przez Lidl składa się z dwóch części łączących naukę z zabawą. W pierwszej – edukacyjnej, znajdziemy przejrzyste, czytelne porady, istotne dane, a także proste przepisy. Kompendium zawiera także nową Piramidę Zdrowego Żywienia i Stylu Życia Dzieci i Młodzieży, której podstawą – zaraz po aktywnościach sportowych i odpowiednim nawodnieniu – są właśnie owoce i warzywa. Druga, dedykowana stricte do najmłodszych, składa się z 3 komiksów zawierających prawdziwych bohaterów i wspaniałe przygody.
- Nieustannie staramy się zwiększać świadomość Polaków z zakresu zdrowego odżywiania i trybu życia. Naszym Klientom oferujemy produkty w najlepszej jakości i cenie. W ofercie Ryneczku Lidla mamy ponad 150 świeżych owoców i warzyw. Oferujemy produkty BIO, wegańskie oraz wegetariańskie – na bieżąco staramy się także dopasowywać asortyment pod oczekiwania konsumentów. Cieszymy się, że już po raz drugi nawiązaliśmy współpracę z największym autorytetem w dziedzinie zdrowego odżywiania w Polsce Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
Przeczytaj także: Uczniowie zorganizowali manifestację pod Żabką! Nie uwierzysz, o co poszło [WIDEO]
Komiks „Supermocni kontra złodzieje zdrowia” będzie dostępny w promocji w sklepach Lidl w całej Polsce. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, wystarczy zebrać pięć naklejek. Każda naklejka będzie przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 60 zł. – w tym przynajmniej jeden owoc lub warzywo. Akcja promocyjna trwa od 30 września do 27 października br. lub do wyczerpania zapasów.