Uwaga klienci PKO BP! Nie działa IKO i logowanie na stronie banku

i

Autor: ESKA INFO

Wielkie zmiany w PKO Banku Polskim. Nowości dla klientów największego banku w Polsce

2019-01-19 10:39

Szykują się wielkie zmiany dla klientów największego banku w Polsce. PKO Bank Polski ogłosił kolejne zmiany do systemu bankowości internetowej iPKO. Proces zmian ma zakończyć się mniej więcej w połowie tego roku. Sprawdź, jakie nowości czekają dla posiadaczy konta w PKO BP.

Wielkie zmiany w PKO BP
Widoczne zmiany konta internetowego w Banku Polskim zostaną wprowadzone od piątku, 18 stycznia br. - Nowością będzie czytelniejsza forma prezentacji dat, kolory kwot w historii operacji (uznania na rachunku oznaczone będą na zielono, a obciążenie – na czerwono), pojawią się inicjały odbiorców na kolorowych awatarach (jak w poczcie Gmail) i dodatkowe skróty w kontekstowym menu (ikona 3 kropek) - podaje prnews.pl.

- Serwis iPKO będzie stopniowo otrzymywał nowy wygląd, o czym będziemy Cię informować na bieżąco. Uwaga: Nie zmienia się sposób prezentacji historii i szczegółów rachunku na stronie głównej po zalogowaniu do iPKO - informuje bank na swojej stronie internetowej.

Zmianie ulegnie też sekcja: historia rachunku. Klienci banku będą mogli przeszukiwać archiwalne operacje na dwa sposoby. Pierwszy z nich wymaga kliknięcia w link „wszystkie operacje”, widoczny nad skróconą historią rachunku, a drugi z nich to "Przejście do „Rachunków” i wybranie danego konta. - Żeby wyszukać operację po nazwie (np. odbiorcy lub tytułu przelewu) - wybierz „Pokaż filtry zaawansowane” - wyjaśnia PKO BP.

Kolejne modyfikacje dotyczą Modyfikacji „Szczegółów rachunku”. Funkcja „Przelew” pojawi się bezpośrednio pod nazwą i numerem rachunku, wprowadzony zostanie skrót ułatwiający skopiowanie numeru konta, możliwość szybkiego włączenia i zarządzania powiadomieniami e-mail/SMS oraz limitami na koncie.

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze